andreaboqvist

lurigt

Publicerad 2015-02-12 10:46:00 i träning,

på crosstrainern står det efter en timma att jag bränt ca 800 kcal men detta stämmer icke. det visste jag ju sen tidigare, att maskinerna på gymet inte är så exakta som man skulle önska att de va men att det va så jävla snett, det va tråkigt att upptäcka. bilderna är från gårdagen, då stod jag en timma på crossen & boxades i ca 15 min, då förbrände jag enligt min pulsklocka som är helt personligt inställd -724 kcal. det va en värd investering, kul o ha koll på sin träning!
framförallt framstegen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela