andreaboqvist

kvalitetstid med päronen, brunch på schemat

Publicerad 2015-02-11 14:28:53 i dagligt ordspråk, recept,

Färskt bröd med russin, crisp, havregrynsgröt med tinade hallon, avokado, paprika, kokade ägg och keso. te och kaffe, brieost och rökt kyckling, frukt i olika färger och former samt små lyxmuffins. hur gott? 

Idag vaknade jag 15 min innan klockan skulle ringa, utvilad och på bra humör - underbart! runt 10.30 var jag på gymet och körde. blev en timma på crosstrainern och några hetsiga minuter med boxningssäcken. Nu ska jag sätta mig ner och börja planera min 20-års "fest" som äger runt den 21e, ska bli så skoj! Ska kika runt på bålrecept, plockmat och desserter hihi, fantastiskt skönt med en ledig dag mitt i veckan. hoppas ni mår fint
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela