andreaboqvist

09.02.15

Publicerad 2015-02-09 18:38:05 i dagligt ordspråk, recept,

(crisp knäcke med rökt kyckling och gurka, apelsin och te - något jag skulle kunna leva på)
Tjena! Idag ringde klockan 04,40, japp skööööjj! satt i bilen 05,00 på väg till jobbet. jobbar för tillfället på pressbyrån i skara och kommer vara där till mitten av juni skulle jag tro. det är skoj, jag tjänar bra och kollegorna är toppen. dock är det tidiga mornar/ sena kvällar och långa dagar - men så tacksam över att jag har ett jobb och ett ställe att fördriva tiden på hahah. vampire diaries rullar fortfarade vid varje möjliga tillfälle men lite mer liv får man med ett jobb. kom hem runt 15.15 och tog då en mellis med mamsen. det va behövligt! kom nyss in från en 40 mi pw med inslag av två stäckor löpning, det är skönt med plusgrader, halsen tar inte så mkt stryk då. tiden springer iväg och snart ska jag ner till coloseum, dags för 1,5 timmas thaiboxning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela