andreaboqvist

frukost är livet

Publicerad 2014-09-12 10:40:33 i dagligt ordspråk, träning,

hihi ni vet väl redan vilken frukost & brunch människa jag är.. men åh titta!
moa va min partner på gårdagens frukost. hur mys?! sen var det en sväng på stan & ett pass på gymet. spinning va verkligen min grej för ett tag sen men shit vad jag har tappat det..synd egentligen men får väl köra på igen! :) 
hade en myskväll med mina två tjejer igår & nu väntar våffelfrukost med malin. vidare mot gymet & sen fika på josab! 
sagt upp mig där ifrån förresten. kan skriva ett inlägg ikv eller nåt angående lite saker som skett det senaste! en liten uppdatering:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela