andreaboqvist

REBECCA 20 ÅR!

Publicerad 2014-10-26 17:51:43 i dagligt ordspråk, staplade känslor,

på bild: min present till rebecca
gårkvällen spenderades hos rebecca med ett härligt gäng tjejer som firade in hennes 20-årsdag! fina du, tack så supermkt för en helt underbar kväll! & bogrens bjöd på en fortsatt grym kväll/natt! goda drinkar, härliga kramar & många danssteg. tillbaka till verkligheten imorgon med jobb 06.. först ska vi avsluta söndagskvällen här hemma med familjemiddag. både mormor & Leif och brorsan med familj sitter runt bordet. mysigt <3 

haft en pissig vecka i övrigt tyvärr. bara tränat en dag, lite halvt i onsdags... skittråkigt. & käkar penicillin för en infektion i kroppen, så jag mår ju dåligt av en anledning. det är ju skönt o veta iallafall, att det inte är inbillning haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela