andreaboqvist

.PRODUKTIV.

Publicerad 2014-10-05 14:31:00 i dagligt ordspråk,

rubriken beskriver vad jag skulle vilja vara idag. och förhoppningsvis blir det så. ni ser ju, två stekpannor..blir det en bättre början? hade en riktigt trevlig kväll igår. gick till husaren och kikade deras "nyrenovering" vet inte riktigt om jag tyckte att det blev så jävla bra... tyvärr. men ah.. och sen vidare till bogrens och även en tur till glädje. träffade mycket roligt folk ute, så himla kul & mingla tycker jag!! 
ska strax åka förbi och hämta upp elina, jag hon & chico ska ta oss an några kilometer på billingen. även kameran följer med i detta vackra höstväder. underbart. 
 
senare idag blir det crosstrainer, bastu och chillidill. ska försöka få ur mig lite ord här på bloggen, skriva ett inlägg som handlar om fördomar, rykten och annat. blir dvs lite kvällsläsning för den som önskar! kram
 

Kommentarer

Postat av: Nyfiken Sara :)

Publicerad 2014-10-05 16:35:50

Hej :) älskar din blogg, så mysig att läsa! Har funderat på en sak bara, är det slut mellan dig och gustav? :/ tänkte eftersom det inte stått ngt om han på länge. Självklart inget du behöver svara på, skriva ut här eller så :)

Svar: jo ja det är slut mellan oss, tog slut i slutet av maj faktiskt. vet inte om jag nämnt det på bloggen, troligtvis inte. men vi är goda vänner idag så det är bara bra med oss :)
Andrea Maria Boqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela