andreaboqvist

.MONDAY.

Publicerad 2014-10-20 12:34:35 i dagligt ordspråk, staplade känslor,


hade en underbar helg i sthlm! lille león det trollet busade mest hela tiden & Nikita var nöjd o belåten bara hon va mätt & torr i blöjan! finaste ungarna jag vet. har en del planer med denna familj, nån månad efter jul ev. ska informera er mer självklart hihi men inte nu. 

sitter på jobbet, precis lunchat. räknar & försöker lista ut hur min vecka ska gå ihop. har så många vänner jag vill träffa, så mycket träning jag vill få tid till.. mitt rum behöver gås igenom & grovstädatgrovstädas. måste fixa inför rebeccas 20-årsdag & MÅNGA andra saker som ska hinnas med. jobbar mån-fre 6-14.30 så timmar försvinner. tänk vad skönt om man va ledig varje fredag & att helgen var 2 dagar längre. hade älskat, fullkomligt älskat <3<3

så mycket i mina tankar för tillfället, men samtidigt mår jag så bra! man behöver inte alltid ha svar på allt, eller få något definierat. bara man är lycklig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela