andreaboqvist

det närmar sig!

Publicerad 2014-11-19 16:41:08 i dagligt ordspråk, naglar,

sagt hejdå till så många personer på så få dagar, detta är sjukt och ändå ska jag bara va borta i 30 dagar. hela soffan är full av kläder & jag laddar för tillfället alla saker jag ska ha med. det är en del må jag lova. skor är svårt, klackar lär jag knappast ha? eller...? gaah blir tokig! fått ont i halsen oxå så himla typiskt, hade verkligen verkligen behövt åka iväg och träna för att bara släppa alla tankar i mitt huvud x antal timmar men istället så springer jag runt här hemma som en jävla duracellkanin och dricker 6 miljoner koppar te. jiiises. om nån har ett stenbra tips om vad man ska ha med så dela gärna med dig! växlat pengar och sånt idag, börjar bli nervös nu. ååh imorgon när jag sitter på tåget till stockholm så kommer jag tänka: imorgon är jag i thaliand. sjukt. svinsjukt vad tiden gått fort. fixade lindas naglar inför hennes vegasresa förra veckan, samt rebeckas och mina egna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela