andreaboqvist

dagar blir till veckor

Publicerad 2014-11-07 09:14:20 i dagligt ordspråk,


jobbade lördagen, sen spenderade jag em & kvällen i Varberg tillsammans med Walter & vår thaiboxningsklubb. west coast battle 6, mycket spännande & kul att se! riktigt bra matcher, blodiga duktiga fighters tog hem pokal efter pokal. lördagsnatten spenderades på bogrens med Skövdes andra halloweenfirande, det va kul men när klockan slog 3 & jag låg i sängen... ångrade jag dock mitt beslut ang. utgång, klockan skulle nämligen ringa för jobb redan om 2.5 h. hade ingen utklädnad men drog på ett par fransar iallafall, lite spex ändå :) 

klarade söndagens jobb galant iallafall & firade Julias 9-årsdag på kvällen. mycket trevligt kalas! söndagskvällen avslutades i biostolen framför annabell. fyfittifan va äcklig film. blä. 

veckan i övrigt har flutit på bra, tränat varje dag & mår bra! saknar Denise som stuckit till aussieland nu men snart är det dags för mig att åka hihi. 2 weeks 

Kommentarer

Postat av: LindaStåhlis

Publicerad 2014-11-09 23:53:37

😍😍😍 Hur snygga fransar! & hela du! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela