andreaboqvist

untamed

Publicerad 2014-07-15 21:40:05 i dagligt ordspråk, tips, träning,

35 min pw innan frukosten idag, sjukt gött. gick sådär på jobbet, men det är nya tag imorgon som gäller! 
efter jobbet träffade jag bästa Linda över en fika, behövligt! framkallade även lite studentbilder, tjoho! vidare mot gym, det kändes gött när regnet hängde i luften på andra sidan rutan. svängde förbi kvantum & köpte det mest nödvändiga + ny body lotion. luktar underbart!! tipstips. kom hem, tappade upp ett bad & lät kroppen mjukna. oxå det va väldigt behövligt. 
ska snart släcka, ska bli riktigt skönt. innan 22 för en gång skull... 
hoppas ni haft en fin dag! 


Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-07-17 18:45:57

Vad brukar du göra på gymmet, t.ex. när du kör ben? :) fin blogg!!

Svar: tack! ja brukar göra knäböj, innan & ytterlår, rumplyft & vissa övningar på matta:) vill du ha mer utförligt svar så kan jag göra ett inlägg om det? :)
Andrea Maria Boqvist

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-07-20 23:02:28

Ja snälla, skulle vara jättebra! Vilka vikter och repetitioner du kör och så.. behöver inspiration! :D

Svar: okej, absolut! någon gång nästa vecka, är inte hemma för tillfället!
Andrea Maria Boqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela