andreaboqvist

en grillning på billingen

Publicerad 2013-10-28 19:50:06 i dagligt ordspråk, utflykter & resor,

mamma här om dagen till mig & gustav: 
Ska vi göra nåt kul idag ungdomar? det slutade med att vi grillade på billingehus, chico jagade ankorna & flög i vattnet & våra kläder & hår luktade bajs efter den där jävla röken. men kul, det hade vi allt!

chico hälsa på en annan vovve.
o den blöte bebisen blev buren till bilen haha!! störd som få. 
sitter på jobber för tillfället, jobbar till 02 inatt. men det är ganska lugnt hittils så ska nog gå bra! imorgon ska jag träna, sjukaste konditionen +ben. & fan vad jag ska svettas. oh yeah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela