andreaboqvist

känner mig äcklig, otillräcklig och alldeles alldeles grå.

Publicerad 2013-01-29 16:09:23 i dagligt ordspråk, staplade känslor,

jahapp. kul, här sitter jag skräddare i sängen med katten hårt tryckt mot mig och med all media som finns påslagen. sjuk, långt ner i själen känns det som. näsan rinner, huvudet dunkar och öronen "knastrar". duvet när man ska gäspa typ, den "rörelsen" så knastrar det i öronen. obehagligt som bara den. men svängde iallafall förbi coop extra förut med far min och fick med mig lite sjuk-föda. angående rubriken, så ah..äcklig pga sjukan. otillräcklig pga att det just nu finns så extreeeeemt mkt i mitt liv som jag skulle påverka men inte har en chans till. Familjen min, skolan och träningen. allt pressar på alla håll & kanter. gör mig grå. enfärgad och tråkig. trött och ledsen. dagarna fylls av flera glada stunder, självklart. men det når aldrig riktigt till toppen. och hur fan lyckade du? du, att få mig att må så åt helvete dåligt? hur fick du mig att skämmas så? få mig att ångra att jag ens från början gav dig uppmärksamhet? ska bli kul och se, hur du och ditt kalla hjärta tar dig igenom det här. utan mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela