andreaboqvist

fredag, lördag, måndag? wooopwoop

Publicerad 2012-04-28 15:58:22 i dagligt ordspråk,

våmb hade seriepremiär och vi hade vår plats i klacken. en dag som denna. fan vad det va kallt, och blåste. jag hackade tänder, haha. väl hemma så var klockan nästan nio, och vi käkade lite, gjorde iordning oss och sen fick vi skjuts till öms bygdegård. inte sådär jätte rockigt, men ändå helt okej. en hel del goa personer och som sagt, på fest är alla kompis med alla. right? haha. lite goa bilder från gårdagen. malin har ej sagt ja till att jag får ladda upp dom, men skit samma ;)
ikväll blir det chillfest med grapparna och lite så, sen på måndag är det ju valborg. liten suput jag är. nejdå
fattar inte mac, så ah den bilden får väl va sne då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela