andreaboqvist

sleeping beauty

Publicerad 2015-08-12 12:55:39 i dagligt ordspråk,

efter två stora tallrikar äpplekräm som mellanmål somnade dessa två trollen gott i vagnen. en timmas promenad blev det, 6 km! och faster Andrea blev helt svettig... 

tillbaka från min långhelg i Skövde! 
fredagen va bara hemmamys med familjen & loft. lördagen spenderades med jobb på Pressbyrån, en jobbintervju (vart avslöjar jag snart) och avslutningsvis poolparty i frökullen hos Fanny! SÅ KUL! och ett verkligen fint och välplanerat bord av plockmat. stort grattis till din 20-årsdag Fanny! 

söndagen va jag ganska bakis, fram till 12.00 då jag va på lghvisning, dock blir det inget köp denna gången heller. passade mig inte riktigt bara... iväg & lunchade med moa, så himla mysigt- älskar dig vännen! och sen hem till sofia & erik en stund. i väntan på bättre tider kom vi på idén - vi drar till Örebro! öh va? jo vi åkte till gustavsvikbadet! SÅ HIMLA ROLIGT! och vi badade i kanske 3-4 h med rutschkanor, stora vågor, vildfors & bubbelpool. tog en fikapaus & samlade krafterna innan vi va igång igen. lämnade badet 21.00 helt lealösa & utmattande, stannade på BK & käkade på vägen hem. älskar flötmat ibland, de va vi värda! 

måndagskvällen kom & jag skulle med tåget igen! inga problem, fram tills bytet i Katrineholm. där jag av någon anledning går på rätt tåg men sen hoppar av i sista sekund av förvirring. HUR ORKAR JAG? satt o väntade 50 min till på nästa tåg & väl framme i Södertälje syd så va jag nära på att åka för långt då jag råkat somna på tåget.. jössös. 

under måndagen kände jag mig sådär... febrig & vimsig. fortsatte under tisdagen & mår än idag inte hundra. lite snuvig osådär, känns tråkigt med tanke på träningen men bättre att bli frisk! 
hoppas allt är bra med er, kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela