andreaboqvist

Nu börjar allvaret

Publicerad 2015-08-02 20:22:32 i dagligt ordspråk,

dessa tre bilder får sammanfatta senaste dagarna! utflykt till en ny spännande lekplats, äpplen & saft i picknikväskan & sandkorn i allt man har på sig. trivs gör jag definitivt men det är påfrestande. nåt så in i hästväg....! 
lillan är så bestämd & föräldrar-sjuk att jag blir nervös över att behöva spendera tid med henne ensam, medan leon & jag blivit bättre & bättre polare. vi får va ett team helt enkelt, det handlar ju bara om några timmar per dag så! 

i fredags kom gustav upp, så mkt energi fick jag & att sova bredvid någon som inte letar efter motorcykeln eller nallen mitt i natten var verkligen skönt. saknat det, o framförallt han. lördagen spenderades sedan i huvudstaden med hans mamma & två systrar. mycket trevligt! 

imorgon börjar den riktiga vardagen, nervös indeed men det ska bli skönt med ordentliga rutiner. kommer hem t Skövde på fredag, en helg hemma kan va skönt. nåt o längta till 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela