andreaboqvist

#OCTOBERSTRONG - not

Publicerad 2014-10-31 18:48:00 i dagligt ordspråk, träning,

nej. alltså denna grej jag försökte genomföra tillsammans med kim och de andra smom ville, gick för mig egna del rent ut sagt TOTALT ÅT HELVETE. jag blev sjuk, skadade mig, fick opereras, går på penicillin och har genom detta gått in i en mindre höst-mörker-depression känns det som. fyfan. på måndag ska jag köra all in med träning och kost, tills den dagen då jag lämnar sverige för varmare breddgrader och lägger tankarna på hälsa på hyllan. livet är en fest och det ska jag leva utifrån den månaden. annat får jag ta hand om väl hemma igen. orkar inte, så besviken! på min kropp som fuckar ur totalt så fort jag verkligen sätter upp mål, så fort jag verkligen blir peppad på saker, så fort jag känner att fan vad jag ska göra detta bra så ba : blöööööö. blir det helt dumt. vad har jag lärt mig av detta då? jo... 
ta en vecka i taget (när det gäller kost & träning)
inte ställa högre krav på mig själv än att ta mig ur sängen på dagarna (skämt & sido)
inte hitta motivation, den får hitta mig. 
klart slut, hejdå oktober. jävla äckelmånad. 
 
IGÅR HADE JAG DÄREMOT SÅ KUL. 
 
jag och malin tittade ner i dricksglasen först 22, men med lakan över huvet och sköna skor så hade vi en sjukt kul kväll. att röja dansgolvet som laban & labolina hade jag glädjeligen gjort igen! hahaha tack, den kvällen behövde jag. imorgon bär det av till varberg för lite thaiboxningsmatcher och god mat med gott sällskap. ser jag fram emot!

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela