andreaboqvist

hejhejhej.

Publicerad 2013-11-27 11:50:57 i dagligt ordspråk, naglar, utflykter & resor,

det senaste har jag glömt bort bloggen lite, o när jag tänkt på den har jag haft super mkt annat planerat..förlåt! 
i söndags hade jag storbrunch för ngra tjejer. så himla gosigt & trevligt! måste göras om, speciellt nu i adventstider

i söndags kväll kom lisa till mig & jag gjorde fina naglar på henne! innan dess gjorde jag på mig själv:) 
i måndags var jag i ullared, det va superkul! jag & gustav körde ner runt 9.30 o var där hela dagen! burgerking satt riktigt gött, men måste erkänna att max smakar bättre;) tisdagen ägnade jag åt plugg, pojkvän & grown ups 2- men den va inte alls bra:( hade såna förväntningar! 

idag hoppas jag hinna med ngra timmar på gymet, massa fysikplugg & mys med lite tända ljus & te. hej onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela