andreaboqvist

nelly. com

Publicerad 2014-10-02 06:01:01 i inredning och kläder, träning,

ååh såklart, som alltid med dessa jävla tränings-utmaningar & pepp-saker, lyckas jag bli sjuk i perfekt timing.. blir så trött!! men håller motivationen uppe & att jag skippade träningen igår var nog bra! kroppen hade inte orkat kände jag.. det är viktigt att lyssna på kroppen oxå :) efter jobbet idag ska jag ta hand om elina & hennes naglar & ikväll ska jag träffa rebecca. ska bli så skoj!! 

detta är 2 av 4 saker jag beställde från nelly här om dagen, skorna är tänkta till vinterns alla utgångar & strandklänningen packar jag med till Thailand! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela