andreaboqvist

i ♥ hjo

Publicerad 2012-07-31 21:10:29 i dagligt ordspråk,





haha en del bilder är ganska ovärda men det är jag med ibland. idag har varit en lång dag. ojojoj. men kul har det vart! träffade gustav på stan, drog till honom och hämnade hans väska sen hem till mig igen och bland annat käka & packade min väska. efter det tog vi de stora stegen mot bussen som sedan tog oss till bussen som sedan tog oss till hjooooooo! 
hälsade på lille sebastian som jobbade och tog ett dopp var inne på badet. kallt och varmt och oskönt och skönt. ja helt enkelt blandat!! lämnade en påse muffins som jag trollat fram kvällen innan. hoppas det uppskattades. somnade på bussen hem, somnade när jag kom hem. haha. ikväll blire picknick på torget med malin. & dom som vill joina. jag ska iallafall ha det mysigt. 

Kommentarer

Postat av: arg gustav

Publicerad 2012-08-01 14:32:51

FIN BILD ANDREA, tack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela