andreaboqvist

fortsättning thailand

Publicerad 2015-01-13 14:52:43 i dagligt ordspråk, utflykter & resor,

Big Buddha, så vackert ställe. upplevde det i solnedgången oxå, totalt ultimat! Eftersom det är så strikt med religionen och tron så var vi tjejer tvugna att skyla knän och axlar, söta vi blev va? 
Avslutade med en mysig middag på marken, dock värdens sämsta middag jag upplevt haha! alla hade inte ens fått sin mat när vi åkte, de tog överpris och kunde inte ett ord engelska - smidigt. men vi va tillsammans, det som räknades. 
shots for everyone! 
vi va på en bar och fick lära oss om garnish, alltså garnityr på drinkar. helt otroligt duktiga var dom, dom fick inte vi testa eller så...lite trist men vi fick iallfall bra ideer :) denna kvällen åkte jag hem ganska tidigt, valde att inte festa vidare på bangla och om jag minns rätt var det ett bra beslut. dagen efter var det inte många ansikten i skolbänken hahahha.. sista bilden är av ren glädje, WHO ARE WE? EBS! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela