andreaboqvist

det sista

Publicerad 2015-02-08 11:48:30 i utflykter & resor,

en stor del av gänget som var med på båten 
vår egna gulliga dj, även elev på skolan, så duktig! 
jag och världens bästa aussie, noel
bruna och fina! jag & angelica (& alkohol såklart)
landskrona biffen simon och en stark sol (läs drink)
lau och vivianne, två tjejer som var våra fritidsledare kan man säga. underbara 
och daniel ville va med på kort
ludwig med oss
Den här båtturen gick från patong beach och cirkulerade på havet i 6 timmar, ja det va lite väl lång tid att dricka festa och sola, på en båt men tiden gick snabbt och vi hade en fantastisk dag med ett väder utan dess like. saknar verkligen dessa 30 grader nu när man går i vinterjacka här hemma. Vi bokade partybåten för oss men även ett gäng kom med från stockholm syndrome och man kunde köpa enskilda biljetter, det bjöds på mat och billiga drinkar. PERFEKT. 
 
Detta får nog summera min update gällande thailand. sammanfattningsvis så hade jag en helt underbar resa, utan tvekan de 4 bästa veckorna i mitt liv. har idag vänner över hela världen, en bartenderutbildning i bakfickan och minnen för livet. Fick precis vad jag ville ha! Har ni frågor så ställ dom, svarar gärna! nu ska jag surfa vidare och leta efter nästa drömresemål...hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela