andreaboqvist

#OCTOBERSTRONG

Publicerad 2014-09-29 12:43:00 i dagligt ordspråk, tips, träning,

 
okej. oktober är alldeles strax här men jag tjuvstartar lite och börjar "min resa" redan imorgon. har även kontaktat en vän vars namn är kim esbjörnsson (larsdotters.blogg.se) och vi bestämde oss för att göra detta tillsammans. peppa & stötta varandra, ge tips på mat, övningar, stretch och andra aktiviteter! detta ska bli fantastisk roligt! duktig som hon är har hon fixat ihop ett kostschema att gå efter, dock inkluderade det proteinpulver osv...vilket jag inte använder. men ska titta på det och försöka gå efter ett liknande iallafall. man vet lite själv vad man klarar av att hålla sig till. vi kom även med idén om en hashtag, visst kanske lite överdrivet men lite småkul att kunna gå tillbaka och kika på det vi gjorde hihi. så häng på! :) 
mina mål är då följande: 
 
1. Varje söndagskväll lägga ett schema för veckans träning och även så måltider. (mamma & pappa kommer bli överlyckliga över matplaneringen haha..)
2. Verkligen utföra mina pass, no excuses. samt även basta efter de passen jag kan.
3. Dricka överdrivet mycket vatten (där av bilden) det är viktigt för kroppen samtidigt som det rensar och mättar. 
4. Våga öka. Motstånd, vikter och tid. här ska det svettas!
5. Hålla glöden och positiviteten uppe! 
 
Hur ska jag involvera bloggen?
Jag ska lägga upp tips på mina favoritpass, övningar och ex. mellanmål & träningslåtar. Utöver detta kommer jag även köra en "squatchallange", detta har jag försökt med tidigare. dock aldrig slutfört - så nu jävlar! i 30 dagar, men vissa dagar är det vila. perfekt att avsluta ditt träningspass med. svettas litelitelite till bara. 
 
Hoppas detta satte igång lite motivation hos er oxå! Jag samarbetar gärna med fler av er,oavsett om ni har blogg eller inte, desto fler som gör #octoberstrong desto roligare!? :) Jag ska göra dettta för förändring, för att jag kan och för att träning är kul. Let's go! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Alma Jobrink Cedefors

Publicerad 2014-09-29 16:18:27

En grym idé!
Jag är på! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela