andreaboqvist

Ledig fredag & superbrunch

Publicerad 2014-10-11 09:28:30 i dagligt ordspråk, träning,

Min lediga fredag bestod av hårdträning på morgonen. 50 minuter på crosstrainern & triceps. påföljande aktivitet blev brunch med moa, lite en av vår tradition tycker jag haha. men åh så mysigt & fasen vad gott med smörgås haha!! sen fixade jag med sofia & elsas studentpresenter (bättre sent än aldrig). 
gustav hämtade mig & ännu ett pass på gymet väntade, rygg & mage- vilket känns gött idag! bastade lite lätt & vände hem till stöpen för lite fredagsmys. gurka, morötter & dipp samt torkat polsrbröd i ugn med Philadelphiaost såååå gott hihi. 

sitter på frukostrast på jobbet, började 6. tungt men bara 5 timmar idag! sen går boqvists bil till götet för att fira moster Madelene. ser jag fram emot! :) hoppas ni njuter av helgkänslan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela