andreaboqvist

för jag har hört att man blir vacker först när man känner sig som det

Publicerad 2014-05-28 08:43:13 i träning, utflykter & resor,

inne på den 5:e dagen här nere nu, lördag söndag måndag tisdag onsdag. tiden går så himla snabbt alltså!! men vi har det super gött :) idag är det monligt så det blir att titta film på stranden, gå i småshopparna & smörja med after sun- fjällar redan på pannan :( fuuuck.. 
löpte i 25 min innan frullen + lite styrketräning, det är gött faktiskt:) 
längtar hem lite, dumt det blev med att jag missar så mkt studentfirande lixom.. menmen, det tar jag ikapp! :) hoppas allt är bra där hemma, pussipuss


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-29 16:53:26

Vart är bikinin köpt? Jättefin!

Svar: TACK :) den är beställd från Victoria secret faktiskt :) supersöt :) fyndade på rean
Andrea Maria Boqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela