andreaboqvist

TREDJE AUGUSTI

Publicerad 2014-07-03 13:06:15 i dagligt ordspråk, staplade känslor,

Heeeej, det blev ingen bil-bloggning. hade inte med datorn o där ligger de allra bästa bilderna.. 
på mässan gick det strålande! hade så kul med grabbarna!! ååh vad snälla de är som hjälper mig med precis allt, tack ni är baraaaa bäääst! 
på bild Mickael & Christoffer, sen jag vid en pool som vi sålde :)
hade som sagt superkul & nu har jag även kommit igång på kontoret så jag sitter o ringer runt! Chefen en har precis fått hem sin hundvalp, en liten mops. så sjuuuukt gullig, Napoleon! 
Annars då? jooo, va i stockholm lör-sön. grattade lilla león som fyllde 2 år den 24:e. blir så stor! & finaste lillasyster Nikita som inte säger ett ljud, snällaste bebisen ever. león vaknade upp till ett hav av ballonger, en pyntad cykel & glass på sängen. han va glad, det kan jag lova! 
tåget hem till Skövde gick redan på söndagskvällen. var överhuvud taget inte klar med mina goa små brorsbarn. kände mig dock krasslig & redan på måndagen så var jag tvungen att åka hem tidigare från jobbet.. inte bättre än tyvärr men efter litervis av rabarber&vanilj-te så ska denna förkylningen nog oxå lösa sig tillslut! 
ska ta tag i bloggen men mitt liv skiter sig utan träning & motivation. bajs alltså jag säger bara det..
 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2014-07-03 16:31:38

Vart är det du jobbar?

Svar: På josab heter det :)
Andrea Maria Boqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela