andreaboqvist

fajitamys

Publicerad 2014-07-19 19:35:41 i recept, träning,



kycklingfajitas (fajitakrydda +mango chutney(stavning?)) med cashewnötter & tillbehör, skratt & cola zero. snart går delar av oss på rosévinet, medan andra av oss är snälla nog & kör kvällen till ära. utgång blir det ingen men levern kan behöva vila den med ibland. 

imorgon blir det kusten för min del, ska bli kul & mysigt hihi. får se hur länge jag stannar! träningen denna vecka har varit underbar, känner mig stark, underbar känsla. puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela