andreaboqvist

påskhelgen väntar!

Publicerad 2014-04-18 19:31:14 i dagligt ordspråk,

japp, studentfesten blev toppenbra! med förfest hos Jonathan (tack för allt & skååål igen) och husaren med alla goa 95:or. saknade dock vissa av dom :( o alla var inte utklädda, helvete vad tråkiga ni är? haha jag dör... 
många bilder togs men suddiga & äckliga haha!! här är iallafall jag & lite till..

idag jobbade jag 10-16, nu ska jag iväg till gustav. filmkväll väntar & tror att ett påskägg (som jag tjajat mig till av gurra hahaha..finns där. stackars han men bra gjort av mig hihi) imorgon blir det jobb & sedan trevligt sällskap av släkt o vänner här hemma på eftermiddagen, påskmiddag väntar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela