andreaboqvist

mår som en glad duracellkanin

Publicerad 2014-04-03 18:32:17 i dagligt ordspråk, staplade känslor,


efter fysikprovet, som dessutom gick hyffsat bra, drog jag förbi sömmerskan & balklänningen & vidare mot gymmet. intervaller i 20 min & sen bröst/rygg/mage. två timmar senare promenerade jag hem. dusch->kvantum-> lunch (på bilden. kombon var väl oväntad men mm vad gott det var!)-> gossip girl där jag fortfarande ligger kvar. har två små skålar med naturgodis bredvid mig, unnar mig själv det idag! underbart. ska ligga i sängen såhär hela kvällen. kanske äta morötter & dipp sen, men inväntar min älskling! 

mycket i livet ser ljust ut nu! blev faster till en liten flicka i veckan, grattis brorsan & lydia <3!! träningen rullar på som sjutton, det är sol, vännerna är bäst & överlag är min känsla i kroppen toppen. VÅREN ÄR HÄR. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela