andreaboqvist

Högskoleprovet, sex timmars jobb & fylletaxi

Publicerad 2014-04-06 17:12:00 i dagligt ordspråk, staplade känslor,

stod ut från ca 08 till 16 med högskoleprovet i lördags. det är kul på ett sätt, & lite mys att planera vad man ska ha för "fika" osvosv.. ah men ni fattar. (typiskt mig va? eller tänkte ni så? skräll Andrea... :pPPpP)
efter det var det dags med jobb. 22.30 stämplade jag ut! och iväg, full fart till elina där elin hon & lisa väntade på skjuts. fina flickorna! ville egentligen bara med det här inlägget få ut lite av mina överflödiga känslor till killen på bilden..(o lite kebabtallriken) han är min & han gör mig lyckligast på jorden. tack gustav 

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela