andreaboqvist

allt och ingenting

Publicerad 2013-05-31 08:22:26 i dagligt ordspråk, inredning och kläder, naglar,

i onsdags var det kundkväll på clarks & malin gick modell, kul! utgången igår blev ju inte så berusad då jag går på penicillin, men hade super trevligt ändå med sofia & övriga:) först en kaffe på pims & sen vidare till husaren! kom hem runt 02.30 och är inte sådär superpigg idag ...sommarpermiären lockade folk & förhoppningsvis  är det utgång på lördag som gäller! 
gjorde naglar på isabelle igår, superfina! och har ett antal till brudar att fixa innan studenten:D 
tränade ett litet benpass igår oxå, helt okej! känner av träningsvärken idag så atteeee! 
idag ska jag träna tror jag, sen är det sängen som gäller! göttttttt ha en underbar fredag, håll ut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela