andreaboqvist

fiskelycka!

Publicerad 2013-06-28 10:04:00 i dagligt ordspråk,

 
 
igår kväll var lille william efter gustavs bortamatch i åsarp (trots vinst) jätte sur så lite i hemlighet ordnade jag & gustav en fisketur på kvällen, dock blev det sent & var hemma runt halv tolv! men kul var det!!
 
idag ska jag jobba 12-15 sen blir det antingen tjejmiddag eller elinamys! ska strax hoppa ur sängen & fixa frulle till mig & prinsen:)
haha en kul sak: 
fyra rosa tjejer runt en kille på gymmet häromdagen. såg rätt skoj ut faktiskt! där gjorde jag av med 800 kcal på en timme & svettades lugnt en liter;) längesen jag spann på cykeln
 

Kommentarer

Postat av: dite

Publicerad 2013-06-30 07:42:32

åh vad roligt att fiska!
tänkte tipsa om mina två tävlingar jag har på bloggen just nu, delta gärna!
http://affys.se/2013/may/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-thisstylese.html#comment
http://affys.se/2013/june/vinn-en-modellfotografering-for-2.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela