andreaboqvist

Mina klappar

Publicerad 2013-12-29 17:21:28 i

fick jättefina utvalda chokladpraliner och ett fint choklad-te av fam. settergren. tusen tack!
muuums!
dessa köpte mamma till mig, så jag kan baka utan att bli frustrerad över mina knöliga bollar...
hur söta? dessertgafflar!! från chili. underbara, köps i 4 pack. 
fick denna underbara sminknecessär, som jag ska ha alla mina krämer, sminkborttagningsmedel, deo osvosv. perfekt!!
förra året fick jag dessa två koppar, i blått oså stod det hot chocolate på istället, hur passande? tog hem det på julklappsspelet hemma hos gustav hihi.
äntligen fick jag en kandelaber till mitt rum. 349 kr på mio, mellandagsrean är ibland guld värd! 
önskar att jag kunde ta fina fina kort, med snövot bakrund och strålkastare. så som JAG läser ANDRAS bloggar. men tyvärr har jag varken en helvit vägg eller tiden och ork för att fixa till det. ledsen för det!
fick i julkapp även presentkort, pengar, en röd mjukisdress, såna där duntofflor, shotglas (av lisa TACK!) lite köksprylar (bra att ha när man flyttar hemifrån) två serveringsfat & en skål i smma serie. underbart snygga! från edvins corner! 
 
NU ska jag äta pizza med mormor&leif och mamma&pappa. sen ska jag till gymet... HAHA! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela