andreaboqvist

det svider, det är ju det.

Publicerad 2012-10-31 18:17:02 i dagligt ordspråk,

vaknade upp hos min underbara malin. åt pannkakor och tittade på gårdagens avsnitt av småstadsdrottningar. gick hem, kollade greys, drog ner mot gymmet en timme eller två. hälsade på i solariestugan också och det va ju hur skönt som helst. så längesen sist! snart står maten på bordet och jag tror att jag ska spendera kvällen i min säng med lite tv-serier. den som vill får joina. 
 
 
här har ni dagens svid lista:
- det svider i ögonen när jag ser röran i mitt rum
- det svider på benen efter den slöa rakhyveln
- svider lite i ansiktet efter solariumet
- öronen svider när mamma har kontroll över radion
- längesen jag träffade seb, svider lite det med
- tanken på fyikuppiften som jag ska göra svider i hjärnan
- att plånkan töms imorgon svider (men får min kamera)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela