andreaboqvist

beach (party?) 2012

Publicerad 2012-05-30 22:29:43 i dagligt ordspråk,

1. gymmade med sofia lia efter skolan, gött! lär ha sån fet träningsvärk imorgon. sen kom jag hem. jag åt kräm. malin kom, vi cyklade t stan, köpte jordgubbar (standard) och cyklade hem. blev nästan påkörda av en gubbjävel. VI HADE GRÖNT, vart ligger problemet?! en pluggade vi, gjorde en hemmagjord chokladsås och planerade inför törebodafestivalen. en eller två dagar. det visar sig...
2. skulle pluggat bättre. men vafan provet är i mitten på nästa vecka. en evighet dit....iaf för mig. ska jobba bättre imorgon. först ska jag gymma. hihi. bokade även en partybussbiljett till mariestad på tisdag nästa vecka. ses vi? dock så är jag i buss två och ALLA, i mean it. alla är i buss nr ett. hoppas man kan "byta".
3. jag är glad och lycklig. jag har underbara vänner. en underbar pojkvän. älskar dig och dig och dig och DIG. så mycket känslor i luften och jag kan inte fånga in allihopa. mycket saknad är det oxå, man borde ha några extra timmar på dygnet som man kunde ägna åt att träffa personer som man sällan träffar. menmen, vi gästar världen och inte tvärt om. 
ska bädda ner mig nu! puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela