andreaboqvist

stan, shopping & sibylla.

Publicerad 2012-03-30 20:30:37 i

efter skolan, som avslutades med tre timmar fysiklab. och feber som kom och gick....så gick jag INTE hem, utan gick på stan en stund med elsa & sen elina. hittade ett linne och två par trosor på Bikbok. gott. träffade på erik en kortis. ville stannat längre, saknat dig ju. men hann inte,päronen skulle hämta mig. vi käkade sibylla ikväll. fått erbjudande i posten. skysst! mår inge vidare så ska bara ta det lugnt nu ikväll. kommer inte kunna blogga på en vecka nu, så vi hörs då hoppas jag! ha ett underbart påsklov! njuuuuuuuuuuuut! 

jackan är klar! lovar en bättre bild snart. men sytt FÖR HAND på alla nitar och ska sy fast ännu lite fler, men orkar inte det nu....... mamma har sytt i resår i midjan oxå. super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela