andreaboqvist

hey ho let's go

Publicerad 2012-03-30 12:02:55 i dagligt ordspråk,

vaknade idag upp med snuva, huvudvärk och mensvärk. TACKAR. va gjorde jag för att förtjäna detta????? ett plus var ju att seb låg bredvid. tyst sussande och invirad i täcket. hade fönstret lite öppet - big mistake. åt frulle, borstade tänderna, somnade om en mikrosekund i sängen och gick sen mot bussen. 
sista dagen på typ en vecka som jag kommer träffa sebastian. inte ok! :( kommer sakna dig OCH alla andra små sötbollar. efter skolan ska jag träffa fanny min fru ett tag! och sen ska jag träffa erik den store ottenvall. SEN ska jag hem. packa, städa och äta polly (o nu mamsen hunnit köpa det). ikväll kommer elina en stund. MYS. tycker om henne djupt. insane. ååååååååååh gröna lund. snart sommar = äventyren börjar igen. 
ska strax käka påskbuffé. undra hur det ser ut.

såna hääääääääär ska ag käka på kvällarna i värmen med en kall cola.

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2012-03-30 18:44:10

älskar dig vännen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela