andreaboqvist

gift. halvt om halvt

Publicerad 2012-01-31 14:36:33 i dagligt ordspråk,

jag hatar att diskutera. nyttigt? en blåbär smoothie full med c-vitaminer och massa saker är nyttig men vad ger en diskussion? inte ett skit...jooo men det ger färdighet i framtida livet. super viktigt att kunna diskutera och framföra sin åsikt på ett bra sätt! okej. men jag ska ha en blåbärssmoothie ändå. åh, heliga historia!!!! älskar dig...inte alls faktiskt. du suger. ikväll blir det bowling & plugg. får träffa Fanny imorgon då hon vad sjuk idag:( stackareeeee krya!:)
Drar till rådhuset efter skolan & ser en fika med Elvira. det var evigheter sen!!! Ska bli kul att prata hihi.
oså vill jag skicka en kram till en speciell person. du vet vem du är;) krigarn

gift med fanny nu!!! känns underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela