andreaboqvist

till en främmande stad & en främmande kille

Publicerad 2012-12-31 01:51:08 i

hej där, nu har jag landat i sthlm. mycket efterlängtat. tänkte jag skulle dra denna historien. så om någon undrar kan jag hänvisa hit, hehe.
jo jag tog i fredags, tåget upp till västerås. var lite crazy & mötte upp en kille som jag aldrig träffat förut. men haft kontakt med i några år. på vägen upp till sthlm & kände att jag ville veta vem som egentligen gömde sig bakom smsen. vilket visade sig vara en trevlig kille, som jag hade två-tre toppendagar med! shopping, fika & bio. men även soffmys & hemma lagade fajitas. en bättre helg.

nu finns det säkert många som tänker ojoj...hur fan vågade du det? jo men vi kände varann, har skypeat & jag ville chansa, se vad min nyfikenhet ledde till. om vi träffas igen får framtidens svar stå för, men inget jag säger nej till. och absolut nej, jag stack inte upp dit för att komma hem med ett knull extra i bakfickan. funkar inte så för mig, ville bara klargöra detta. sex för människor är så olika, men för mig...är det en sak som för personer närmare varann.
hoppas nu iallafall att nyår blir toppen för er allihopa! själv taggar jag redan!' wihoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea Maria Boqvist

Hej! Här möter ni en glad sprallig tjej på 19 år från Skövde. Näst intill gift med spinningcykeln på gymet men har ett hemligt förhållande med bakskafferiet. Tar mig gärna fram på en long/snow-board och då gärna med bra musik i lurarna. Det bästa jag vet är långa sms, långa promenader och långa kyssar. Tycker mindre om maskar, ärtsoppa och missförstånd. varmt välkommen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela